Search This Blog

Tuesday, April 7, 2009

I ve given 2 bikes to an association - J'ai donné 2 vélos à une associtaion

(En Français à la fin)


In November last year, I was looking for an association which could give a second life to 2 bicycles I don't use anymore. Via O2Bikers I found such an association :

L'atelier vélo de VOOT.


So today I gave them 2 bikes : a GT Timberline (1993, I think)



and a Specialized Stumpjumper Comp (1996)



Let's hope Voot will allow them a few more rides.

En Français:

En Novembre l'année passée je cherchais une association qui pourrait donner une seconde vie à deux vélos que je n'utilisait plus. Via O2Bikers, J'ai trouvé une telle association : Les ateliers vélos de la rue Voot. Je leur ai donné les deux vélos ci-dessus. Espérons que mes deux vélos aient une belle deuxième vie !


No comments:

New website for Kainumai

For the past few months, my son and I have dedicated our efforts to crafting a new website for my burgeoning company. Initially, we opted fo...